USA 2008

De Verhaaffjes on tour in de USA

dinsdag 15 april 2008

Zondag 13 april 2008

Samen met Agnes en Garland gaan we via Sarasota over een heel hoge brug, waar ook zeeschepen onderdoor kunnen, naar St. Petersburg.
We rijden door het oude centrum naar de Pier. Het weer is wat minder, Garland noemt het meteen 'cold winterwetter'.
Aan het eind van de pier is een aantal pelikanen die zich verdringen rond een dame die hen voert.
Het gebouw aan het eind van de pier bevat een aantal winkels en restaurants. Wij gaan naar het uitzichtterras met mooi zicht op de skyline van St. Petersburg. Met een gratis shuttlebusje rijden we terug naar de parkeerplaats
We rijden via een wijk met prachtige huizen terug naar het centrum waar we lunchen in een soort bruine kroeg.
Daarna weer terug naar huis waar we met z'n allen weer op het terras zitten tot aan etenstijd. Dit keer eten we binnen.

2 reacties:

Op 16 april 2008 om 00:43 , Blogger Fam. van Velp zei...

Ik dacht dat jullie in de USofA waren en niet in Rusland????? St. Petersburg??? Maar ja, mijn geografische onderlegging is dan ook niet je van het ;-)
Ik ga vandaag weer naar school, nieuwe module: Portret!! Mijn favoriet, jippppie!

Gr.@strid

 
Op 16 april 2008 om 05:20 , Blogger Bianca zei...

Zo te lezen vermaken jullie je prima daar! Het lijkt me fantastisch als je daar familie hebt! Zeker als ze dan ook nog eens lekker luxe wonen ;)

Groetjes,
Bianca

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage